Informacje potrzebne do wystartowania ze stroną.

1

InspiracjeCzyli strony internetowe, które Ci się podobają i których elementy możemy użyć w Twojej stronie internetowej. Nie będziemy kopiować tego 1:1, ale zainspirujemy się i postaramy stworzyć coś jeszcze fajniejszego.

2

CzcionkiJeżeli masz swoją czcionkę, której używasz np. w materiałach reklamowych, dobrze byłoby wykorzystać ją również na stronie www.

3

Spis zakładekProsiłbym o podsumowanie raz jeszcze, jakie zakładki mają znaleźć się na Twojej stronie www.

4

TekstyNa pewno rozmawialiśmy już o tekstach na tym etapie. Potrzebuję wszystkiego, czym chcesz przekonać klienta, że to Ty jesteś najlepszym wyborem dla niego. Przykładem tego, jak mogą wyglądać te teksty, mogą być inne strony fotograficzne.Uuważam jednak, że najlepiej, aby każdy wymyślił je sam. Dobrze w tym miejscu zawrzeć już slogany i zdania „call to action”, do wykorzystania w okienkach graficznych albo przyciskach.

5

LogotypyBędę potrzebował również Twojego logo oraz identyfikacji wizualnej, jeżeli ją posiadasz. Logo we wszystkich wersjach kolorystycznych oraz w formacie png.

6

Zdjęcia do wypełnienia strony Twoje ulubione fotografie, którymi chciałabyś/chciałbyś wypełnić stronę, czyli np. zdjęcie główne na wejściu, zdjęcia bannerów, wejść na konkretne podstrony itd. W pełnym rozmiarze.

7

Zdjęcia do portfolioW pełnym rozmiarze.

8

Zdjęcia i teksty na blogaJeżeli już decydujesz się na sekcję blogową, najlepiej na początek wypełnić ją chociaż 3 wpisami. Jeżeli mają to być tylko materiały zdjęciowe bez wpływu na seo wystarczą zdjęcia, jeżeli jednak od początku chcesz pozycjonować posty pod frazy kluczowe, fajnie byłoby przygotować teksty, w których zawrzesz właśnie te frazy. Przykłady: https://rafalmazur.com.pl/opowiesci-slubne/

9

Frazy kluczowe pod SEOOkreślenie podstawowych fraz kluczowych do pozycjonowania w google, czyli to jak chcesz być wyszukiwany przez klientów – w moim przypadku: fotograf ślubny rzeszów i naturalna fotografia ślubna.

10

Nazwa strony i opis do GoogleCzyli to co wyświetla się po wpisaniu Twojej strony w google. Dobrze, jeżeli ten tekst zakłada już frazę kluczową. Przykład:

Rafał Mazur – Fotograf Ślubny Rzeszów – Naturalna Fotografia Ślubna,

opis:  Cześć, jestem Rafał. Fotograf ślubny z Rzeszowa. Stworzę dla Was pamiątki z najpiękniejszych dni Waszego życia.